Pages


MRSFIRAIDA PREMIUM ENTERPRISE @KeDaiKiTa 2u (00253283-M)


Bismillahirrahmanirrahim..
Halaman ini mengandungi informasi produk kecantikan dan kesihatan yang HOT dan TERKINI bagi wanita mahupun lelaki dengan mudah ASK-ORDER-PAY-GET sebagai medium memudahcara bagi pelanggan mendapatkan info sebelum membuat pembelian. Produk akan dipelbagaikan mengikut kehendak pasaran semasa. Sokongan dan kepercayaan pelanggan menjadi tonggak kejayaan bisnes online kami♥

Produk

August 3, 2015




                    HARGA JUALAN: RM 190.00
                                       HARGA PASARAN: RM 198.00
                                  POSTAGE 
                                 RM 6 SEM
                                  RM9 SS 
   ORDER NOW?
WHATSAPP/SMS ZU
                              012-274 0462

__________________________________
Nak kurus? Cepat dan berkesan?
Tiada pantang larang. Boleh diambil bersama supplement lain.
Boleh diamalkan oleh ibu mengandung, dalam pantang dan menyusukan anak!! 100% semulajadi Hanya TITIK CMD REVELL sahaja dalam makanan/minuman anda. CMD mendetox toksin2, lemak2 & asid2 punca penyakit dalam badan Cepat, berkesan dan yang PENTING sihat!
_________________________________
Concentrated Mineral Drops – Titisan air dari Mata Air Great Salt Lake. Tasik ni berada 1000KM jauh dari bandar.. Tiada pencemaran, di kelilingi gunung. Air hanya masuk tapi tak mengalir keluar. Begitu hebat ciptaan Allah. Air dari tasik ini lah yang berkhasiat untuk kita gunakan dan amalkan dalam kehidupan seharian kerana ianya kaya dengan mineral makro dan mikro yang pekat. Air tasik ini diekstrak dan disejat secara solar dan ditapis dan di pasteur secara semulajadi.
________________________________

 
Concentrace Mineral Drops membantu :-


 1. Membersih * Darah - sistem peredaran darah yang sihat. Mencegah kolesterol tinggi, darah tinggi dan tekanan darah rendah. * Usus - menyihatkan sistem pembuangan serta mencegah masalah sembelit, buasir, barah usus atau kolon, najis berdarah.
2. Membina * Komponen Asas Badan - enzim, sel darah, hormon dan vitamin diperlukan semua sistem badan. Mencegah beguk, kencing manis dan ketidakhadaman. * Tulang, Sendi dan Gigi yang kuat - mencegah masalah tulang (artritis, reumatisme, gout, osteoporosis. * Rambut dan Kulit Yang Cantik - tiada lagi masalah kulit, alahan, gatal, ruam atau rambut rontok dan kering.
3. Menguatkan * Sistem Badan - menguatkan sistem bio-elektrik, penghadaman dan ketahanan badan. Apabila sistem badan kuat, pasti badan dapat mencegah penyakit. * Mengatasi Stres - (tekanan) mencegah masalah buah pinggang, jantung dan paru-paru (lelah, bronkitis dan resdung). Kesihatan badan lebih stabil untuk mengatasi stres.
4. Menggiatkan * Prestasi Badan - melakukan apa jua aktiviti dengan lebih stamina & kurang letih. * Refleks Mental & Fizikal - penerimaan pengetahuan lebih baik, tidak kira usia. Bagus untuk IQ mereka yang sedang belajar. * Penyerapan Nutrien & Supplemen Lain - semua makanan harian dan supplemen lain (seperti vitamin, royal jelly, aloe vera) diserap dengan lebih baik.
__________________________________
✔ Sumber mineral terbaik dari Tasik Great Salt, Utah.
✔ Gabungan 72 mineral surih semulajadi, dlm bentuk cecair, mudah di serap bagi membantu mengimbangi tahap pH dalam badan untuk mengekalkan kesihatan yang baik agar mampu menyerap suplemen lain
dengan lebih berkesan.
✔ Keupayaan kepekatannya dapat mengubah struktur air yang anda minum & amat terbaik untuk menambahkannya ke dalam semua minuman serta makanan anda.

 
CARA PENGGUNAAN CMD REVELL
✔ CMD meningkatkan metabolisme dan memenuhi keperluan nutrisi dalam diet.
✔ CMD 10 titis sebelum sarapan, 10 titis sebelum makan siang, 10 titis malam.
✔ Setiap 10 titik dalam 500ml air
**Sila minum air yang banyak semasa pengambilan CMD untuk melancarkan proses detoksifikasi.


HARGA JUALAN: RM 190.00
 HARGA PASARAN: RM 198.00
POSTAGE 
                               RM 6 SEM
                                 RM9 SS 
   ORDER NOW?
WHATSAPP/SMS ZU
                              012-274 0462

No comments:

Post a Comment

*SELAMAT DATANG *

Menjual barang-barang yang diperlukan oleh sesiapa saja walau dimana jua anda berada secara Online.

*UNTUK TEMPAHAN*

Nama:
No Tel:
Alamat:
Barang pesanan: Tungku Moden
Detox Patch
Barang Terpakai
Lampin Moden
Baju
Makanan
Detail pesanan anda:(KodItem,Kuantiti dll)
Email:

Put a website form like this on your site.