Pages


MRSFIRAIDA PREMIUM ENTERPRISE @KeDaiKiTa 2u (00253283-M)


Bismillahirrahmanirrahim..
Halaman ini mengandungi informasi produk kecantikan dan kesihatan yang HOT dan TERKINI bagi wanita mahupun lelaki dengan mudah ASK-ORDER-PAY-GET sebagai medium memudahcara bagi pelanggan mendapatkan info sebelum membuat pembelian. Produk akan dipelbagaikan mengikut kehendak pasaran semasa. Sokongan dan kepercayaan pelanggan menjadi tonggak kejayaan bisnes online kami♥

Produk

July 29, 2015

TOUJOURS ADVANCE COLLAGEN SHOT 30 SACHETS

TOUJOURS ADVANCE COLLAGEN SHOT ORIGINAL MURAH
30 SACHETS

HARGA : 
SEM RM 199
SS RM 209

POS :
PERCUMA
 
WHATSAPP/SMS ZU
012-2740462
 


Toujours Advanced Collagen Shots adalah:
Produk magik. Collagen paling magik dalam hidup yang taktau camne nak cakap. Yang siapa pakai mesti datang balik dan dah cerah sekata. Yang hitam kusam tetiba cerah berseri, yang cerah bertambah putih, tak kira lelaki perempuan. Padahal baru try satu box. Itu tak kira lagi yang bertemu jodoh dan sebagainya. Oke over.

Produk itu macam mana:
Dalam satu box, ada 30 sachets Collagen Shots dalam bentuk cecair manis sedap. Sachet itu adalah plastik yang boleh dikoyak dan terus minum. Takyah bancuh takyah kemam semua takyah. Paham tak takyah?! Paham tak orang nak bagi kau cantik cepat?! Kalau letak dalam fridge lagi nikmat Ya Allah. Rasa berries sebiji tastes like candy. 

Pastu dalam Toujours Advanced Collagen Shots ni penuh ekstrak buah-buahan yang ko takkan berjaya makan semua untuk dapat khasiatnya dalam sehari. Mahal kot nak makan semua buah-buahan ini setiap hari. Phew nasib baik ada Toujours Advanced Collagen Shots. Jimat duit dapat khasiat everythinggg iaitu: Epal, Strawberry, Blueberry, Lemon, Acai Berry. Tambahan ada makanan sunnah : Delima, Madu & Kurma. Ini semua dalam bancuhan kolagen gred yang TINGGI. Sebab itu Toujours Advanced ini bold gila boleh claim nampak perubahan dalam 3 hari. Sebab kualiti bahan dia yang tinggi dan aktif.
 

No comments:

Post a Comment

*SELAMAT DATANG *

Menjual barang-barang yang diperlukan oleh sesiapa saja walau dimana jua anda berada secara Online.

*UNTUK TEMPAHAN*

Nama:
No Tel:
Alamat:
Barang pesanan: Tungku Moden
Detox Patch
Barang Terpakai
Lampin Moden
Baju
Makanan
Detail pesanan anda:(KodItem,Kuantiti dll)
Email:

Put a website form like this on your site.